pleegouders

Samen Eropuit met gezinshuizen een groot succes

Afgelopen weekend beleefden 250 kinderen, jongeren en gezinshuisouders een spectaculair dagje uit naar attractiepark Walibi Holland. Twee weken daarvoor waren er ook al 150 gelukkigen die naar attractiepark Hellendoorn gingen. We troffen het met het weer, waardoor iedereen de hele dag kon genieten van alle attracties.

Meerdere edities
Met het project ‘Samen Eropuit’ willen wij kinderen een leuke dag laten beleven, wat zorgt voor afleiding en ontspanning. Afgelopen januari was de eerste Samen Eropuit dag die wij organiseerden voor gezinshuizen. Dit was een groot succes waardoor een tweede en derde editie niet op zich kon laten wachten.

Walibi en Hellendoorn

De gezinshuizen mochten zelf kiezen of ze naar attractiepark Walibi Holland wilden of avonturenpark Hellendoorn. Voor de gezinshuizen met jongere kinderen was avonturenpark Hellendoorn erg populair en de oudere kinderen wilden de achtbanen testen in Walibi Holland.

Tijdens deze dagen ontstonden er mooie contacten tussen gezinshuizen. Daarin stimuleert Stichting van het Kind graag de gezinshuizen. Onderling contact voor zowel de kinderen als de gezinsouders is erg waardevol.

Aanmelden

We kijken terug op drie succesvolle edities van het project Samen Eropuit met gezinshuizen.

Wil jij dit jaar of volgend jaar ook een dagje uit met je gezinshuis? Mail dan naar aanvraag@stichtingvanhetkind.nl.