Onbezorgde dag voor gezinshuizen in Walibi

Hard gaan in de Goliath, afkoelen in de Splash en rondjes rijden in de Mini Taxi. Afgelopen zaterdag gingen er zo’n 400 kinderen en gezinshuisouders naar Walibi voor een onbezorgd dagje uit met Stichting van het Kind.

Bij aankomst stonden de gezinshuizen te springen om naar binnen te gaan op deze mooie zonnige dag. De gezinnen werden voorzien van een gevulde goodiebag en konden met elkaar bij de ingang op de foto. Een mooi aandenken voor het hele gezin aan deze leuke dag. Gedurende de dag konden de gezinshuizen meedoen aan onze puzzeltocht om een mooie sportzak te winnen.

4 gezinshuisdagen per jaar

Stichting van het Kind organiseert ieder jaar vier gezinshuisdagen om gezinshuizen een dag vol plezier met elkaar te laten beleven en de onderlinge band te versterken. Dit jaar zullen er nog twee gezinshuisdagen plaatsvinden in een dierentuin en attractiepark. Ben of ken je een gezinshuisouder en heb je de vorige gezinshuisdagen gemist? Stuur een mailtje naar aanvraag@stichtingvanhetkind.nl zodat we je als eerste kunnen informeren over ons volgende uitje.