uefa europa league spelers lopen het veld in

Jongeren De Beele middelpunt van volgepakte Arena, dankzij Hankook Nederland!

Het middelpunt van een volgepakte Amsterdam Arena? Het overkwam zes jongeren van De Beele vóór de aftrap van de UEFA Cup-wedstrijd Ajax – Kopenhagen, dankzij Hankook Nederland. Afgelopen donderdag maakten ze deel uit van de openingsceremonie. Met 24 anderen hielden ze de gigantische ronde vlag strak terwijl de spelers het veld betraden en zich vlak bij hen in een rij opstelden. Rachid, één van de gelukkige ‘vlagdragers’ kwam ogen en oren te kort. “Het was echt geweldig! De lichtshow, het lawaai van het publiek, de spelers vlakbij. Zoiets maak je maar één keer mee!”

Aan het optreden in De Arena ging ‘s middags een repetitie vooraf, vertelt Rachid. “Toen nog met muziek. ’s Avonds ging er technisch iets mis volgens mij.” Het mocht de pret en een soepel optreden niet drukken. Met officieel UEFA-hesje en –petje deed de ploeg van 30 dragers het prima en kon er vervolgens worden plaatsgenomen op rij 11, vlakbij de reservebank van Ajax. “In de rust heb ik heel even met Justin Kluivert gepraat”, vertelt Rachid. “Een foto samen zat er helaas niet in.”

Stichting van het Kind wilt Hankook Nederland bedanken voor de mooie samenwerking!