3000 kinderen hebben iets te vertellen na de vakantie

“Hoe was je vakantie?” Een standaardvraag na de zomer, waarna vaak over de leukste uitjes verteld wordt. Maar voor kinderen die niet thuis kunnen wonen kan dit een confronterende vraag zijn. Stichting van het Kind vindt dat deze kinderen ook een dagje uit verdienen en regelde voor 3.000 kinderen tickets voor gave attractie- en dierenparken.

Attractiepark of dierenpark

De zomervakantie kan erg lang duren voor kinderen die niet thuis wonen. Ze kunnen lang niet altijd op bezoek bij familie en budget voor een vakantie of uitje is er meestal niet. Stichting van het Kind vindt dat deze kinderen meer verdienen. Dankzij de bijdragen van donateurs kon de stichting 3.000 tickets weggeven voor een bezoek aan een attractiepark of dierenpark. De kinderen beleefden een geweldige dag bij Duinrell, Toverland, Walibi, Drievliet, Slagharen, Wildlands, Dolfinarium, Ouwehands Dierenpark, Blijdorp of Safaripark Beekse Bergen.

Wij hopen dat alle kinderen genoten hebben en het nieuwe schooljaar kunnen beginnen met mooie verhalen over hun vakantie.

Help mee

Vind jij net als Stichting van het Kind dat kinderen die niet meer thuis kunnen wonen ook een fijne vakantie verdienen? Je kunt ons helpen door donateur te worden.